About

Cult
the HUB

Designers

Dreamers

”No needless burocracy just pure expertise and value”

UNIQUE NETWORK= integration of selected top companies and experts from different design fields: interior architecture, branding/ storytelling, architecture, graphic and service design and 3D visualization/ VR.

WE OPERATE in the same information network and work in the same information network. Our way to work creates a modern organization which can be set up based on our client’s needs. We can offer 360° services as a one-stop contract.

WE OFFER “360° of brand experience” which include data model-based interior design (BIM), quick visualizations, storytelling and brand understanding, giving home for a brand.

YOU BENEFIT from The HUB in the right way.

CULT TESTIMONIALS

Solo Sokos Hotel San Galli, sisustuskonsepti ja suunnittelu, 2021–2022

“Heidi Horto oli tekemässä sistustussuunnittelua Solo Sokos Hotel San Gallissa. Projektissa rakennuksen tarina oli keskeisessä osassa ja oli tärkeää, että suunnittelijat pitivät sitä punaisena lankana omassa työssään. Heidi kuunteli toiveitamme, noudatti briiffiä ja sovelsi suunnittelua joustavasti projektin edetessä budjettiin sopivaksi. Yhteistyömme sujui oikein hyvin.”

Kimmo Niittymäki, Projektitiimin päällikkö, Sokotel Oy

Hotel Torni, avustava suunnittelu ja tietomallintaminen, 2018–2019

”Cult Partnersin Pia toimi hotelli Tornin suunnitteluprojektissa suunnittelijana sisustusarkkitehtitoimiston ja arkkitehdin välillä. Pian tehtävä oli mm. yhteensovittaa kahden eri suunnittelutoimiston suunnitelmat arkkitehdille yhtenäiseksi kokonaisuudeksi tietomalliin.
Pialla on todella positiivinen ja reipas asenne. Hän on avoin ja tulee toimeen kaikkien kanssa, sekä aina innokas oppimaan uutta. Yhteistyömme sujui erittäin mutkattomasti.”

Riikka Hautala, Arkkitehti, Arkkitehdit Soini & Horto

Hotel Grand Hansa, brändi-identiteetti ja sisustuskonsepti, 2018-2019

”Heidi Horto oli suunnittelemassa Hotel Grand Hansan alkuperäistä konseptia. Heidi teki tiiminsä kanssa erinomaista pohjatyötä ja ymmärsi hyvin arkkitehdin ja kiinteistön omistajan näkemystä. Tiimi osoitti työllään ymmärtävänsä hyvin tämän päivän vaatimuksia ja osasi
hienolla tavalla yhdistää sen rakennuksen historiaan. Suomalainen mystiikka ja kansallisromanttiset kerrostumat tarinassa olivat olennainen osa konseptia ja brändistrategiaa. Esimerkkihuoneiden ja yhteisten tilojen viimeistelty konsepti auttoi operaattorin valinnassa ja nopeutti prosessia huomattavasti.” 

Antti Kerppola, Toimitusjohtaja, Ylva